Friday, May 30, 2008

My family arrive!

Today finally my family came to Boise!
From morning, I couldn't concentrate on work, I thought about only their trip schedule.
My wife was not able to sleep, because baby and 2years old daughter cry alternately.Anyway they arrived safety I felt at ease.Next week I am taking my kids to their elementary school .
They will be surprised!

2 comments:

Anonymous said...

この間は、電話ありがとさん。

Yuzuちゃんが、みんなのBoise到着の写真を、ずーっと長い間ニヤニヤしながら眺めてました。早く遊びに行きたそうでした。

日曜日の字別対抗ソフトは、残念ながら1回戦負けでした。打てないね。Bio。

Anonymous said...

ご家族が無事に到着してひと安心ですね。
写真を拝見する限り皆さんお元気そうで良かったです。見事に4人のパパなんですね。すご~い!
ワシントンDC にも来てもらいたかった。

こちらは7月1日の帰国にむけて慌しくなりました。家が広い分荷物も増えてしまいました。
では暫く大変ですがアメリカ生活を楽しんで下さい。ブログも英語ですごいですね。
娘が添削してましたよ~!

いとこのMより